در دومین همایش بهرهوری انجام شد؛ تجلیل از بهرهوران برتر شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دومین همایش معرفی دستاوردها و بهرهوران برتر شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، 31 نفر از بهرهوران برتر این شرکت تجلیل شدند. به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری: در این همایش که بهمنظور ترویج فرهنگ بهرهوری و قدردانی از کارکنان برگزیده واحدهای مختلف شرکت برگزار شد، مدیرعامل شرکت ضمن ابراز خرسندی از نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بهرهوری و استفاده بهینه از منابع در شرکت ورق خودرو تأکید کرد: عواملی نظیر، افزایش بهرهوری نیروی انسانی و تجهیزات، ارائه ایدههای نوین، کاهش هدر رفت انرژی و استفاده بهینه و حداکثری از زمان، زمینۀ تداوم روبه رشد روند تولید و رقابتپذیری شرکت را فراهم میآورد. حمید شجاعی بابیان اینکه فناوریهای نوین دیجیتال در صنایع مختلف موجبات افزایش کارآیی و سطح درآمد در واحدهای صنعتی را فراهم نموده است، ادامه داد: برای تداوم روند موفقیتها و کسب افتخارات بیشتر باید با تعریف پروژههای مبتنی بر دانش و هدفمند، کارِگروهی و همچنین با ارتقای بهرهوری، سازمان را به سمت تعالی رهنمون سازیم. وی با تأکید بر اینکه شرکت ورق خودرو بالاترین سهم تولید محصولات گالوانیزه در کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: باید با هدف ارتقاء جایگاه فعلی شرکت در بین رقبا، بیش از پیش به انتظارات و نقطه نظرات مشتریان، توسعه سبد محصولات و کاهش ضایعات تمرکز داشته باشیم. مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تأکید نمود: موارد یادشده در کنار اجرای طرحهای توسعه، افزایش ظرفیت تولید شرکت و ایجاد بستری مناسبتر برای حضور موفق در بازار و رقابت با سایر رقبا را به همراه میآورد. در این همایش مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت در حوزه بهرهوری گفت: بهرهوری را میتوان ترکیبی از اثربخشی، کارایی، انجام کارها به بهترین شکل ممکن، انجام دادنِ کارِ درست و تلاش مجدانه برای نیل به اهداف تعیینشده سازمان بیان کرد. بهمن مهراد با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام در خصوص صرفهجویی و پرهیز از اسراف خاطرنشان کرد: این رویکرد در فرهنگسازمانی استفاده بهینه از وقت و منابع است که خوشبختانه در شرکت ورق خودرو با تمهیدات اتخاذشده و همدلی و همراهی کارکنان در مسیر خوبی در حال حرکت هستیم و به نتایج ارزشمندی دستیافتهایم. وی تصریح کرد: اختصاص درصد سهم بیشتری از بازار، مستلزم تداوم نوآوری و کاهش هزینهها است از اینرو ارائه پیشنهادهای تأثیرگذار از سوی همکاران در راستای بهبود مستمر فرآیندها، کاهش هزینهها، چابک سازی سیستم، افزایش سطح کیفی محصولات و درنهایت افزایش رضایتمندی مشتریان قابلتقدیر است.