پیام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روزجهانی آتش نشانی و ایمنی

پیام مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به مناسبت روزجهانی آتش نشانی و ایمنی
هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی روز تجلیل و تقدیر جایگاه مردانی از جنس ایثار، شهامت و شهادت است.فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق، خاموش کنند.
بدون تردید جایگاه آتش نشانان مقام ایثارگری و فداکاری است. آنها  با تمام وجود به دل حوادث می زنند تا ایمنی و آسایش را به ارمغان آورند.
اینجانب ضمن قدردانی از همت بلند این قشر زحمتکش، هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی را بر ناجیان جان بر کف، خصوصا کارکنان تلاشگر واحد آتش نشانی و ایمنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون برای این عزیزان خواستارم.
وحید میرزایی بافتی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

برگزاری مانور اطفاء حریق در شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری
به مناسبت 7مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ،مانور امداد ونجات و حریق در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ؛
به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی در بین کارکنان واحد HSE مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
رسول زمانی سده رئیس واحد HSE شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح جزئیات این مانور هدف از برگزاری این برنامه را ارزیابی توان و دانش تخصصی و داشته های فنی نیروهای واحد HSE وتیم های آتش نشانی و امداد و نجات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: ایجاد هماهنگی و تقسیم و ظایف در بین کارکنان به ویژه در شرایط بحرانی ازاصول اساسی و ضروری ترین برنامه کاری در واحد HSE می باشد که این مهم را امروز در معرض آزمایش قرار دادیم.
وی آمادگي جهت مقابله با سوانح صنعتي و روند افزايش سطح دانش فني و تخصصي این واحد را درسطح قابل قبول توصیف نمود.
همچنین به همین مناسبت واحد روابط عمومی و مدیریت ارشد به نمایندگی از مدیر عامل شرکت با حضور در آشیانه واحد آتش نشانی این مجموعه با اهداء شاخه گل از زحمات شبانه روزی این عزیزان قدر دانی به عمل آمد.