بازدید فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

بازدید فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بهمراه جمعی از معاونین و فرماندهان انتظامی شهرستان های شهرکرد و بروجن از خط تولید ورق گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید و از نزدیک با نحوه تولید این محصول آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ؛
درابتدای این بازدید مدیر حراست شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به میهمانان و ابراز خرسندی از این بازدید افزود:
نظم و امنیت از مهمترین مولفه هاست و جامعه باید قدردان زحمات نیروی تلاشگر انتظامی باشند چراکه عملکرد مثبت و کارآمد این نیرو بدون شک بستری امن وزمینه ای مناسب را برای فعالیت های اقتصادی در کشور ایجاد نموده است و بدون شک در محیطی نا امن رشد اقتصادی پایدار به وقوع نخواهد پیوست.
محسن رحیمی اظهارداشت:در مقوله صنعت و بویژه مجموعه های فولادی امنیت رکن انکارناپذیر تولید و توسعه است که در مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سعی شده به شکل ایده آل برقرار و با همکاری مجموعه انتظامی استان این امر استحکام و استمرار دو چندانی داشته باشد.
در ادامه بازدید سردار امان الهی حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و آشنایی با این مجموعه را فرصتی باارزش دانست وافزود:بازدید امروز باعث بر انگیخته شدن حس غرور ما نسبت به اراده قوی فرزندان این ملت در عرصه‌های مختلف خصوصا در حوزه صنعت و اقتصاد شد.
فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد:عزیزان ما در حوزه صنعت و بویژه فولاد همانند عزیزانی که در سنگرامنیت در حال تلاش برای حراست از این سرزمین هستند، در حال مجاهدت برای عمران و پیشرفت کشور و نظام هستند و این تلاش ها ستودنی است و امید واریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین است به شعارتولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی به توانیم هرچه بیشتر و بهتر به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.