المپیکی های استان در حلقه حمایت و تجلیل ویژه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

بازیکنان راه یافته به المپیک توکیو در آستانه عزیمت به این رقابت ها در حلقه تجلیل و حمایت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری قرار گرفتند…

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ؛
آیین بدرقه بهنام یخچالی و محمد جمشیدی ۲ بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری عضو تیم ملی بسکتبال اعزامی به المپیک توکیو روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان استانی و اعضای جامعه بسکتبال در شهرکرد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت:در این دوره از المپیک ۴۰ درصد قدرت تیم ملی بسکتبال ایران در جمع پنج نفر ثابت این تیم، بهزیکنان شایسته چهارمحال و بختیاری است که این موضوع نشان‌دهنده توان ورزشکاران استان در این رشته ورزشی است.

کریمی همچنین از ورود شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عرصه حامیان مالی ورزش استان و به ویژه ورزشکاران اعزامی به توکیو با عنوان شکسته شدن طلسم سرد حمایت نکردن صنایع بزرگ از ورزش چهارمحال و بختیاری یاد کرد، گفت: ارتباط ورزش و صنعت می‌تواند ورزش حرفه‌ای را رقم بزند و اکنون این زنجیره در استان در حال شکل‌گیری است و امید می‌رود در آینده با برقراری یک تعامل دو طرفه و برد برد شاهد تداوم این رویه در استان باشیم.

در ادامه مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از حضور ۲ هم استانی در المپیک ۲۰۲۱ توکیو بیان داشت : این استان کمتر توسعه یافته سرزمین سرشار از استعدادها ناب در عرصه های مختلف بویژه ورزش همگانی و حرفه ای است که بدان توجهی نشده است.

وحید میرزایی افزود: شرکت ورق خودرو در راستای تحقق اهداف و مسولیت های اجتماعی خویش تاکنون حمايت از ۱۶ هیات ورزشی، مشارکت در ساخت ۵ پروژه بزرگ زیرساختی در حوزه ورزش، حمایت از ۸ ورزشکار در مسیر کسب سهمیه ی المپیک، حمایت از ۵ تیم ورزشی حاضر در لیگ ها و رقابت‌های کشوری و استانی محقق و امروز نیز حمايت و تجلیل از ۳ ورزشکار تیم ملی بسکتبال حاضر در المپیک توکیو صورت داده است.

میرزایی در ادامه اظهار داشت:
امیدواریم تا دیگر صنایع بزرگ استان، هم گام و هم قدم با شرکت ورق خودرو از ورزش‌های قهرمانی و همگانی حمايت کرده ویژه کرده تا شادابی و نشاط مضاعف در جامعه برای این استان ایجاد گردد.

در پایان این آیین ضمن تجلیل و اهدای هدایایی ارزنده به ۳ بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال ایران حاضر در المپیک توکیو توسط شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، این عزیزان با بدرقه نمادین و ویژه رهسپار سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو که با یکسال تاخیر، اول مردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی ژاپن آغاز می‌شود، شدند…