شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پیشرو در جاری سازی سیستم های مدیریت کیفیت

✴️ سومین برنامه ممیزی مراقبتی استانداردهای حوزه های مدیریت سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت زیست محیطی، سنجش میزان رضایت مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان ، سیستم داخلی مدیریت شایستگی منابع انسانی و کارکنان ، روزهای شنبه و یکشنه ۱۷ و ۱۸شهریورماه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد..

🔸 به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه افتتاحیه برنامه ممیزی ضمن تشریح شرایط حاکم بر مجموعه ورق خودرو گفت: 🔹شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره موفق ترین شرکت در گروه فولاد مبارکه بوده و با حرکت درمسیر تعالی به مدد همسویی با قوانین و اصول گواهینامه‌های دریافتی خود توانسته به تلاش کارکنان و مدیریت مجموعه جهت دهی کند و مبدل به سود آور ترین شرکت در مجموعه فولاد مبارکه شود..

♦️ رییس واحد تضمین کیفیت ضمن خوشامدگویی به تیم ممیزی افزود :تلاش و اهتمام شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری جهت حفظ گواهینامه های دریافتی و نیز به روزآوری و کسب مدارج متعدد تعالی در راستای اراده پرسنل و تیم مدیریتی شرکت جهت ارتقای موقعیت مجموعه به عنوان سازمانی سرآمد صورت پذیرفته و حرکت در مسیر تعالی سازمانی در شرکت ورق خودرو به صورت مستمر ادامه دارد.

♦️ علی رضایی بیان کرد: فرآیند ممیزی استانداردهای ISO 14001:2015 ISO 45001:2018 ISO 10002:2018 ISO 10004:2018 ISO:10015:2019 طی ۲روز توسط ممیزین شرکت SGS آلمان صورت پذیرفت و تیم ممیزی یافته های خود را در زمینه رعایت دقیق الزامات سیستم‌های مدیریت کیفیت در حوزه‌های مربوطه،مثبت ارزیابی نمودند.

🔻مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو در جلسه اختتامیه برنامه ممیزی اهتمام مجموعه ورق خودرو در حرکت در مسیر تعالی سازمانی و بهبود مستمر در حوزه مدیریت کیفیت را ستودنی توصیف نمود و اظهار داشت: رعایت دقیق و اثر بخش الزامات استانداردهای مختلف ، در شرکت ورق خودرو نهادينه شده است و این موضوع توسط واحد تضمین کیفیت به صورت مداوم رصد و پایش می شود.

🔻بهمن مهراد بر رعایت دقیق الزامات زیست محیطی نیز اشاره کرد و آن را موضوعی بسیار مهم ،کلیدی و با اهمیت دانست و رعایت دقیق الزامات زیست محیطی را سرلوحه برنامه های جاری در مجموعه ورق خودرو تشریح نمود. مهراد ضمن قدردانی از تیم مدیریتی و همکاران پرتلاش خود خاطر نشان کرد: حضور در برنامه ممیزی و ارزیابی و تلاش در جهت حفظ، به روزآوری و دریافت جدیدترین استانداردهای بین‌المللی بازتاب حرکت شرکت ورق خودرو بر مدار تعالی گرایی می باشد.