شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تمامی تلاش خود را در راستای توسعه پایدار منطقه به کار خواهد گرفت.

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تمامی تلاش خود را در راستای توسعه پایدار منطقه به کار خواهد گرفت.
حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حجه الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ملاقات کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛

در ابتدای این دیدار حمید شجاعی ضمن ارائه گزارش مبسوطی از شرایط موجود و طرح‌های توسعه این شرکت افزود: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری کشور را از واردات ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی بی‌نیاز نموده و ارزش‌افزوده قابل‌توجهی را ایجاد نموده است.
وی در ادامه برآمادگی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در توسعه منطقه تأکید نمود و افزود باعنایت به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین ، خواهان توجه و نگاه ویژه مسئولین در جهت اشتغال‌زایی شد و خاطرنشان کرد : مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تمامی تلاش خود را در راستای توسعه شرکت و احداث خطوط تولید جدید به جهت تولید فولادهای با کیفیت و ویژه به کار خواهد گرفت.
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین جعفری نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از دغدغه‌های اجتماعی و اقدامات مؤثر مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری درزمینه مساعدت برای رفع محرومیت از چهره منطقه قدردانی نمود اظهار امیدواری کرد با همکاری بخش صنعت و نهادهای حمایتی و بهره‌گیری از تجارب مدیران کارآمد بتوانیم درراستای رشد و ترقی استان گام برداریم.