دریافت نشان ملی استاندارد و گواهینامه های متعدد بین المللی نتیجه اعتقاد و باور شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

همزمان با 23مهرماه روز جهانی استاندارد و به منظور بزرگداشت این روز همایش و نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برگزار گردید و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز در کنار دیگر شرکت های شاخص استان چهارمحال و بختیاری در این همایش و نمایشگاه حضوری پررنگ داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛
این همایش که با حضور حیدری استاندار،عبدالهی مدیر کل گمرک و پژوهش مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و جمعی دیگر از مدیران استان و شهرستان شهرکرد برگزار گردید، شرکت های شاخص و صاحب نام استان با حضور در این نمایشگاه محصولات وتوانمندی های خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.
بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو در برنامه افتتاحیه و بازدید مقامات ارشد استان از غرفه شرکت ورق خودرودر این نمایشگاه با ارائه توضیحاتی به معرفی این شرکت پرداخت.
وی با اشاره به ساختار و تجهیزات آزمایشگاه ها ، فناوری های روز دنیا و تجهیزات جدید در خط تولید و برخورداری این شرکت از برترین فناوری های موجود اشاره نمود و عامل اصلی کیفیت و ثبات و استمرار آن در شرکت ورق خودرو را رعایت تمامی الزامات زیست محیطی و ایمنی و بهداشت و سر لوحه قرار دادن ارزش هایی نظیر مشتری مداری، خلاقیت و نوآوری دانست و دریافت نشان ملی استاندارد و گواهینامه های متعدد بین المللی را نتیجه کار گروهی و مسئولانه همه بخش های تولیدی، پشتیبانی و ستادی و تیم مدیریتی این شرکت تشریح نمود.
گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری علاوه بر دریافت استاندارد ملی ایران و عضویت در بنیاد EFQM و دریافت جایزه 3ستاره از مرکز تعالی سازمانی کشور،جدید ترین گواهینامه صنعت خودرو سازی جهان (گواهینامه: 16949: IATF) و گواهیناهه های 9001:2015 و نیز استانداردهای فعال در حوزه های زیست،محیطی،مدیریت مشتریان و مدیریت منابع انسانی را نیز دریافت نموده است.