شرکت ورق خودرو واحد صنعتی پیشرو در اجرای مسئولیت های اجتماعی

شرکت ورق خودرو واحد صنعتی پیشرو در اجرای مسئولیت های اجتماعی

خدمت به مردم درقالب مسئولیت های اجتماعی یک ادای دین است.

مدیرعامل شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری خدمت به مردم شهرستان بروجن را در چارچوب انجام مسئولیت های اجتماعی یک ادای دین به مردم منطقه دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری:

وحید میرزایی  در این جلسه ضمن معرفی شرکت ورق خودرو به عنوان یکی از ارکان استقلال صنایع خودرو سازی و بی نیاز نمودن این صنعت  از واردات محصولات گالوانیزه مورد نیاز خود و تشریح روند رو به رشد این شرکت،خدمت به مردم و توجه ویژه به بخش مسئولیت های اجتماعی را به عنوان یک هدف کلیدی توصیف نمود و افزود:خدمت به مردم در چارچوب مسئولیت های اجتماعی یک نوع ادای دین به مردم این شهرستان است.

میرزایی خاطرنشان کرد:شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خود را خادم بی ادعای مردم شهرستان بروجن می داند و تلاش می کند در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

وی افزود:مجموعه ورق خودرو هیچگاه در راستای عمل به وظایف خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی به دنبا نام و نشان نبوده و صرفاً رضایت خداوند متعال و خشنودی مرد م منطقه را مد نظر قرار داده است.

در ادامه جلسه حجه الاسلام هراتی مطلق امام جمعه شهرستان بروجن به میهمانان خوشامد گفت وافزود:مردم باید از اقدامات عام المنفعه  و ارزشمند شرکت ورق خودرو مطلع شوند و نیز بایدمدیرانی که دغدغه حل مشکلاتشان را دارند و دراه حمایت از آنان گام برمی دارند را بشناسند.

سپس فرماندار شهرستان بروجن ،مدیر عامل شرکت ورق خودرو را شخصی تأثیر گذار و کارآمد خواند وافزود:درایت و تجارب عالیه این شرکت حرکتی نوین را  در رستای ایجاد اشتغال و توسعه منطقه آغاز نموده است.

در پایان این نشست مقرر شد با همکاری شرکت ورق خودرو و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان یک باب مدرسه 6کلاسه در شهر سفیددشت احداث شود.